https://www.youtube.com/watch?v=2lL2wIZkVsM
Тема: Квітуча гілочка бузку.
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з рослинами, що квітнуть навесні, викликати
захоплення ними, вчити прийому
ліплення-квітучої гілочки бузку,закріпити
навички роботи з пластиліном - скочування, розкочування, відривання,
поєднання, удосконалювати вміння слухати
художні твори та зіставляти їх зі станом природи, вчити помічати прекрасне в природі рідного краю.
Розвивати спостережливість та увагу, дрібну моторику, допитливість, сприяти
розвитку образного мислення і творчої уяви. Виховувати естетичний смак та
творчі здібності.
Матеріали: ілюстрація квітучої
гілочки бузку, зразок вихователя, пластилін, стеки, картон, підставки,
дощечки для пластиліну, серветки.
https://www.youtube.com/watch?v=t8x1wEt1uhI&ab_channel=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%A2%D1%91%D1%82%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D1%8B
Мета: Дати дітям знання про правила
користування колючими, ріжучими предметами. Дати знання про предмети, якими
категорично забороняється користуватися про предмети, які дорослі повинні
зберігати в недоступних місцях. Виховувати у дітей акуратність в роботі з
небезпечними предметами (голка, ножиці, ніж).
Заняття з навчання елементів грамоти на тему: «Літера Пп».
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про звуки [п], [п’];
ознайомити з літерою Пп; формувати навички звуко-буквеного аналізу та синтезу
слів, читання складів, слів; розвивати фонематичний слух, сприйняття, увагу,
пам’ять, мислення, пізнавальну активність, мовлення; розвивати дрібну моторику
рук; виховувати самостійність та інтерес до занять.
Матеріал: іграшка
Незнайко; звукові доріжки; звукові фішки; предметні малюнки; картки з літерами,
складами, словами; розрізна азбука; зошити; олівці.
Заняття з сенсорно пізнавального простору на тему: «Склад числа 9».
Програмовий зміст: Розглянути різні випадки складу числа 9, розвивати пошукову пізнавальну активність і самостійність учнів, засвоєння дітьми складу числа 9. Формувати вміння складати і розв’язувати приклади на додавання в межах 9;продовжувати формувати вміння порівнювати числа, вдосконалювати навички усної лічби, розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення, математичну мову; виховувати бажання вчитися, приходити на допомогу.
Матеріал: записане відео, картки робочі.
Програмовий зміст: поглибити знання дітей про бузок; вчити розпізнавати кущ . Розвивати спостережливість. Виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Мета: Створити емоційний настрій через ігрову ситуацію. Розвивати увагу, швидкість
Руханка "А Рам Зам - Зам"
Тема: Переказування казки В. Сухомлинського «Сонце та сонечко»
Програмовий зміст : Зв’язне
мовлення: Вчити переказувати казку за планом вихователя по частинах, закріпити
вміння давати розгорнуті відповіді на запитання, розвивати
вміння висловлювати своє ставлення до твору, вміння давати оцінку вчинкам
персонажів, правильно користуватись граматичними конструкціями.
Словникова робота: Вчити
добирати до іменника якісні прикметники(яскраве, тепле, променисте, добре,
світле, гаряче), активізувати словниковий запас дітей дієсловами доконаного
виду (трапилась, стало, прокинулась, позіхнула, визирнула).
Звукова культура мовлення: Розвивати
звукову виразність мовлення, закріпити навички діафрагмального дихання,
автоматизувати звук [Ж] шляхом промовляння складових рядів у поєднанні з
рухами, розвивати почуття ритму, слухову увагу.
Виховувати слухняність, вміння прислухатися до порад, поважне ставлення до відповідей однолітків.Сприяти формуванню інтересу дітей до природи.
Матеріал: Презентація
Заняття з природи на тему: «Травневі дарунки».
Програмовий зміст: Закріпити
уявлення дітей про послідовності весняних змін у природі. Розповідь про місяць травень та
його зміни, загадки, народні традиції, прикмети пов’язані з травнем; народні
свята які є в травні.
Вчити розуміти зв'язок між явищами неживої природи та життям рослин,
тварин. Закріпити правила поведінки у
природному довкіллі. Розвивати спостережливість, пам’ять, увагу, мислення.
Виховувати шанобливе та бережливе ставлення до всього живого, любов до природи.
Матеріал: картинки.
Шановні батьки!
Як зберегти дітей від біди, як навчити їх безпечній поведінці
та передбачити наслідки небезпечних розваг? Ці питання постійно встають перед
вами.
Щоб зберегти життя та здоров’я дітей, пам’ятайте та виконуйте
наступні поради:
Тема: «Пригоди в Країні дорожніх знаків»
Програмовий зміст: виявити рівень готовності
дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації; закріплювати правила
дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній
діяльності. Вдосконалювати вміння дітей
розрізняти дорожні знаки ; уважно слухати дорослого та свого товариша;
відповідати на запитання.. Закріпляти уявлення дітей про призначення
світлофора, про його сигнали. Розвивати увагу, мислення.. Закріпити в словнику
дітей слова: проїжджа частина, зебра, пішохід, тротуар, світлофор, перехрестя.
Виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях,
обережними і обачними; та вміння піклуватися про власне здоров’я.
Матеріал: презентація «В країні дорожніх знаків»
Програмовий зміст: розвивати мислення, увагу, уяву, мовлення, зоровий аналізатор, дрібну моторику рук; продовжувати вчити дітей доцільно використовувати різноманітні засоби образотворчої діяльності залежно від бажаного результату; стимулювати дітей до мовленнєвої діяльності; закріпити знання про основні ознаки різних пор року; використати метод малювання за допомогою трубочки; виховувати творчість, уміння фантазувати, охайність.
Матеріал: аркуш паперу, акварель, пензлик, трубочки,
склянка з водою, ілюстрація Весна.
Тема: Читання вірша Г.Черінь "Завтра в школу"
Програмовий
зміст: удосконалювати вміння
дітей сприймати і розуміти зміст прослуханого твору, вчити робити аналіз та
висновки твору. Розвивати вміння
розуміти мораль твору, вміння уявляти майбутнє, пізнавальну та мовленнєву
активність. Виховувати вміння співпереживати події, описані у творі.
Матеріал: ілюстрації
до твору.
Заняття з художньо продуктивного образотворення (ліплення) на тему: «Подорож до країни шоколандії».
Програмовий зміст: уточнити та розширити
уявлення дітей про шоколад, його властивості. Познайомити з етапами
виготовлення шоколаду. Удосконалювати вміння вивчати оточуючий світ всіма
органами відчуттів. Розвивати загальну та дрібну моторику; пізнавальну
активність, узагальнювати, робити висновки. Зацікавити дітей спільною
діяльністю, викликати у них емоційний відгук. Виховувати доброзичливе ставлення
дітей до інших; формувати навички взаємодопомоги. Дати дітям можливість
отримати задоволення від своїх відкриттів.
Матеріал: лист
від Весни; картинка шоколадної плитки, музичний супровід, картинки до
розповіді; картинки для гри «Як з’явилась шоколадка», пластилін, дощечка,
стека.
• Чи хоче Ваша дитина йти до школи?
• Чи думає Ваша дитина про те, що у школі
вона багато дізнається й навчатися буде цікаво?
• Чи може Ваша дитина самостійно сидіти
над якоюсь справою, яка потребує зосередженості впродовж 30 хвилин (наприклад,
збирати конструктор)?
• Чи Ваша дитина у присутності незнайомих
анітрохи не соромиться?
• Чи вміє Ваша дитина складати розповіді
за картинкою не коротші, ніж із п’яти речень?
Тема:Три правила носа
Програмовий зміст: Формувати у дітей елементарні уявлення про ніс,
правила носа. Виробляти елементарні навички самостійного користування носовою
хустинкою. Розвивати вміння та навички догляду за тілом. Виховувати
культурно-гігієнічні навички.
Матеріал: презентація
Заняття з навчання елементів грамоти «Літера Р, р»
Програмовий зміст: познайомити з літерою та звуком Р. Закріплювати вміння дітей на слух визначати місце звуку в словах читання по складах. Розширювати словниковий запас дітей. Розвивати фонематичний слух дітей. Виховувати хотіння вчитися, читати по складах та писати.
Матеріал: записане відео.
Програмовий зміст: Поглибити уявлення дітей про весну, зміни, що сталися в
природі. Уточнити знання дітей про весняні квіти. Вчити порівнювати їх за певними
ознаками: колір, форма листя, квітка; розуміти значення їх краси для оточуючих.
Розвивати увагу, мислення, спостережливість. Виховувати бережливе ставлення до
квітів, бажання доглядати їх.
Матеріал: квіти з клумби.
1.Любіть дитину, частіше обіймайте її.
2.Розмовляйте з дитиною ,розвивайте її мовлення .
Знаходьте радість у спілкуванні . Цікавтеся справами та проблемами .
3.Розвивайте дитину : заохочуйте до малювання
,розфарбовування, вирізання,наклеювання,ліплення. Обов’язково
привчайте дитину до звички читати книжки щодня.
4.Відвідайте театри ,організовуйте сімейні екскурсії
містом.
5.Надавайте перевагу повноцінному харчуванню дитини ,
а не розкішному одягу.
6.Обмежте перегляд телепередачі ,ігри на комп’ютері
до30 хв.
7.Привчайте дітей до самообслуговування ,формуйте
трудові навички і любов до праці.
8.Не робіть із дитини лише споживача ,хай вона буде
рівноправним членом сім’ї зі своїми правами й обов’язками.
9.Пам’ятайте ,що кожна дитина має право на
власний вияв потенційних можливостей і на свою власну думку.
10.Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та
лагідним словом . Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
11.Не підганяйте дитину , розрахувати час це ваш
обов’язок, якщо ж ви з цим не впорались – провини дитини в цьому не має.
12.Не відправляйте дитини до школи без сніданку : у
школі вона втрачає силу.
13.Проводжаючи дитину до школи , побажайте їй успіхів.
14.Забудьте фразу : «Що ти сьогодні отримала?».
Зустрічайте дитину спокійно, не ставте тисячу запитань, дайте їй розслабитися.
15.Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не
наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
16.Зауваження вчителя вислуховуйте не в
присутності дитини. Вислухавши, не влаштовуйте сварки. Говоріть з дитиною
спокійно .
17.Після школи дитина повинна 2 – 3 години відпочити .
Найоптимальніший час для виконання завдань – з 15 до 17 годин.
18.Не можна виконувати завдання без перерви . Через
кожні 30 – 40 хв. Треба відпочити 5-15 хв. залежно від віку дитини.
Першокласникам потрібно кожні 15 – 20 хв. Робити перерви на 10 – 15 хв.
19.Під час виконання завдань не стійте над дитиною,
дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без
крику, зі словами «не хвилюйся», «ти все вмієш», «поміркуймо разом»,
«згадай як пояснював вчитель», допоможіть дитині.
20.При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «
Якщо ти будеш добре вчитися ,то…»
21.Протягом дня знайдіть пів години для
спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинна бути справа
дитини, її біль, її радощі.
У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих з
дитиною.
23.Завжди будьте уважними до стану здоров’я
дитини.
24.Знайте , що діти люблять казки, цікаві історії,
особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Приділіть дитині 10 – 15 хв.
Перед сном.
Підтримуйте дитину. Ваша щира зацікавленість у її
шкільних справах і турботах, серйозне ставлення до її досягнень і можливих
труднощів допоможуть дитині розвиватися.
26.Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з
якими вона зустрічається в школі . Поясніть їх необхідність.
Дитина ходить до школи, щоб вчитися, але їй може щось
не вдаватися, це природно . Дитина має право на помилку.
28.Складіть разом з дитиною розпорядок дня, стежте за
його дотриманням.
29.Підтримуйте дитину в її бажанні досягти
успіхів. У кожній роботі обов’язково знайдіть , за що можна
її похвалити. І не просто хваліть, а розкажіть , що саме вона
зробила добре.
Навчання – це нелегка і відповідальна праця. Школа –
це важливо, але не привід позбавляти дитину різноманіття, радості ,гри…
Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...