Заняття з сенсорно пізнавального простору на тему: «Склад числа 9».
Програмовий зміст: Розглянути різні випадки складу числа 9, розвивати пошукову пізнавальну активність і самостійність учнів, засвоєння дітьми складу числа 9. Формувати вміння складати і розв’язувати приклади на додавання в межах 9;продовжувати формувати вміння порівнювати числа, вдосконалювати навички усної лічби, розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення, математичну мову; виховувати бажання вчитися, приходити на допомогу.
Матеріал: записане відео, картки робочі.
Хід заняття:
І.Вступна частина
1. Рефлексія
- 3 яким настроєм ви прийшли
на заняття?
Усміхніться один одному. Позначте мені свою готовність за допомогою лічка-схеми.
2.Створення психологічного настрою на занятті.
– Прислухайтеся до порад у вірші. Вони стануть у нагоді нам на
сьогоднішньому занятті.
Всі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно піднімати,
Чітко всі відповідати,
На занятті не дрімати,
А знання мерщій хапати.
Щоб не було нам мороки,
Всі готові до заняття?
Тож гаразд, часу не гаєм
І в дорогу вирушаєм.
ІІ.Основна частина
3. Повторення вивченого
Визначення ступеня оволодіння навчальним ‘матеріалом
На дошці схеми складів чисел 7, 8, 6. (повторення складу чисел).
- Ми з вами навчились розкладати різними способами числа 3, 4, 5, 6, 7, 8.
Маємо неабиякі успіхи у складанні та розв’язуванні прикладів у межах 8. Ще й
швидко обчислюємо їх.
4.Склад числа 9.
9
1+8
2+7
3+6
4+5
5.Весела лічба.
Сім зайчиків сидять
І траву вони їдять.
От іще два прискакали.
Скільки зайців порахували
На травичці біля хати
Метушаться цуценята —
Двоє білих, наче сніг,
Троє чорних. Скільки всіх
Ось до класу на заняття.
Залетіло 6 сорок,
Дві пізніше прибуло.
Скільки всіх пташок було?
6.«Склад числа 9. Складання і розв’язання прикладів на додавання в межах 9»
7.Робота з зошитами.
ІІІ.Заключна частина
8.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар