вівторок, 5 липня 2022 р.
Пізнавальна діяльність: "Традиції святкування Івана Купала"
Пізнавальна діяльність на тему: «Традиції святкування Івана Купала».
Програмовий зміст: дати дітям уявлення про традиційне святкування з дошкільнятами дня Івана Купала; закріпити знання купальських пісень, українських народних хороводів, уміння виразно читати вірші напам’ять; розвивати музично – хорові навички та хороводні рухи, спритність, кмітливість; збагатити дітей позитивними емоціями; формувати почуття національної свідомості, виховувати почуття любові до рідного краю.
Матеріал: картинки, відео.
Спостереження за черепахами
Програмовий зміст: Сприяти збагаченню уявлень дітей про черепаху, як живу істоту: чує, бачить, рухається, їсть, дихає. Формувати уявлення про характерні ознаки її зовнішнього вигляду і особливості поведінки: тіло вкрите панциром, 4 лапи, хвіст, товста шкіра, повільна, неповоротка. Сприяти підтримці інтересу дошкільників до життя черепахи, бажання спостерігати за нею.
понеділок, 4 липня 2022 р.
Заняття Образотворча майстерня (малювання)
Тема: «Совенята»
Програмовий зміст: Закріпити вміння малювати нетрадиційною
технікою – поролоном, та викладати і наклеювати предмети з готових геометричних форм. Розвивати творчі здібності
та інтерес до нетрадиційних технік. Виховувати
любов до птахів , наполеглевість , старанність , впевненість в собі.
Матеріал: презентація
неділя, 3 липня 2022 р.
пʼятниця, 1 липня 2022 р.
Заняття Образотворча майстерня (ліплення)
Тема: «Чарівні квіти»
Програмовий
зміст: Закріпити такі прийоми ліплення як: скачування кульок, розтягування, розкочування стовпчиків, розплющування
стовпчиків, прищипування, з'єднання деталей в єдине ціле, малювання на
пластилині способом корельєфу за допомогою стеки. Поповнити знання дітей про польові та
садові квіти; вправляти у вживанні слів - ознак, вчити дітей називати квіти. Розвивати мову,
мислення, фантазію, творчість,
уяву, увагу. Виховувати у дітей прагнення
до досягнення результату, бережливе
ставлення до природи; залучати
до дивовижного світу мистецтва.
Матеріали: гімнастика для очей «Бджілка», ілюстрація квітів,
пластилін, дощечка, стек, зубочистка.
четвер, 30 червня 2022 р.
Заняття Пізнавальна діяльність (природничий напрям)
Тема: «Батарейки, здавайтеся!»
Програмовий
зміст: ознайомити дітей з
будовою, призначенням батарейок і їхнім шкідливим впливом на природу. Давати
знання про альтернативні джерела енергії. Формувати розуміння необхідності
впровадження роздільного збирання відходів, утилізації відпрацьованих батарейок
для покращення екологічного стану населеного пункту. Розвивати мислення,
мовлення. Виховувати любов та бережне ставлення до природи.
Матеріал: годинник,
батарейки, презентація, мультфільм
середа, 29 червня 2022 р.
Заняття "Пізнавальна діяльність (комунікативно – мовленнєвий напрям)"
Тема: «Звідки вбрання береться?»
Програмовий
зміст: формувати уявлення малят
про професії швачки, кравця, чоботаря. Ознайомити дітей з предметами,
необхідними для роботи людям цих професій (голка, нитки, шило, ножиці).
Продовжити навчати малят відгадувати загадки, добирати однокореневі слова,
уважно слухати художньо – літературні твори. Розвивати увагу, пам'ять.
Виховувати пізнавальний інтерес до швацьких професій, шанобливе ставлення до
людської праці.
Матеріал: презентація
вівторок, 28 червня 2022 р.
Заняття "Пізнавальна діяльність (загально - пізнавальний напрям)"
Тема: «Чарівна сила магніту»
Програмовий зміст: Формувати уявлення дітей про
фізичне явище - магнетизм.
Розширювати знання дітей про властивості магніту,
досвідченим шляхом виявити його властивості (притягувати предмети; дію магніту
через скло, картон, воду, крупи, дерево).Поповнити словник дітей термінами:
«магнетизм». Розвивати активність, допитливість, прагнення до самостійного
пошуку причин, способів дій, прояв творчого потенціалу і прояв
індивідуальності.
Формувати навички безпечного поводження з предметами в
ході проведення дослідів.
Матеріал:
магніти, предмети залізні, дерев’яні, скляні, тканина,
крупи, склянка з водою, картон, скріпки.
понеділок, 27 червня 2022 р.
Заняття "Образотворча майстерня (малювання)"
Тема: «Чарівні квіти»
Програмовий
зміст: вчити малювати використовуючи нетрадиційні прийоми зображення: мильними
бульбашками, домальовувати деталі об’єкта, для закінченості і схожості з
реальною квіткою; тренувати дихання: сприяти розвитку більш глибокого вдиху і
більш тривалого видиху. Розвивати дитячу творчість, фантазію. Виховувати
самостійність.
Матеріал: мильні бульбашки, пензлики, гуаш, миючий засіб,
трубочки для коктейлю, аркуш паперу А-4, стаканчик з водою.
пʼятниця, 24 червня 2022 р.
Заняття "Образотворча майстерня (аплікація)"
Тема: «Веселка»
Програмовий
зміст: закріпити
знання дітей про основні кольори веселки, вчити
створювати веселку за допомогою паперу.
Розвивати спостережливість, творчу уяву, почуття
кольору. Виховувати любов до краси, бажання відтворювати її на папері
доступними засобами.
Матеріал: презентація
четвер, 23 червня 2022 р.
Комплексне заняття «Пізнавальна діяльність (природничий напрям)+ образотворча майстерня (аплікація)» )
Тема: «Де живе Капітошка»
Програмовий зміст: Закріпити
знання дітей про воду, її властивості, про явища природи, пов'язані з водою. Вчити вирізати частини
капітошки, викладати з них зображення. Розвивати допитливість, логічне
мислення, увагу, почуття кольору, естетичне сприйняття. Виховувати бажання
оберігати і збагачувати природні багатства Землі.
Матеріал: презентація
середа, 22 червня 2022 р.
Заняття "Вправи на розвиток дрібної моторики (конструювання)"
Тема: «Лелека»
Програмовий
зміст: Поглибити знання дітей про білий
та чорний колір, про лелеку як символ та оберіг України. Вчити бачити зв’язок
між будовою дзьоба, кінцівок та способом існування, особливостями харчування
птахів. Продовжувати вчити працювати з папером. Розвивати
естетичний смак, образне сприймання навколишнього, асоціативну пам’ять,
мислення, творчу уяву; сприяти розвитку самостійності.
Виховувати почуття любові до птахів, бажання їх
оберігати.
Матеріал: презентація, відео
вівторок, 21 червня 2022 р.
Заняття "Пізнавальна діяльність (загально – пізнавальний напрям)"
Тема: «Подорож в Королівство жовтої фарби.»
Програмовий зміст: вправляти у розрізненні предметів жовтого кольору та що символізує жовтий колір. Підтримувати бажання по уривку з казки пригадувати її назву, сказати, що там було жовтим.Вправляти у відгадуванні загадок. Розвивати спостережливість, увагу, координацію рухів.
Матеріал: презентація
понеділок, 20 червня 2022 р.
Заняття "Образотворча майстерня (малювання)"
Тема: «Троянди»
Програмовий
зміст: Вчити дітей малювати нетрадиційним способом
(одноразовим пакетом) троянди. Розвивати увагу, пам'ять, творчі здібності, відчуття
кольору, форми; сприяти розвитку самостійності, охайності. Формувати у
дошкільників естетичний смак.
Виховувати
любов та бережне ставлення до природи рідного краю, охайність під час виконання
роботи.
Матеріал: відео про троянди, презентація
четвер, 16 червня 2022 р.
Заняття ЦУПЖ
Тема: «Як поводитись під час грози, бурі»
Програмовий зміст: розкрити зміст природних явищ - грози, бурі, блискавки;
удосконалювати та формувати навички поведінки під час них. Поповнити словник
дітей народними прикметами, вміти розкривати їх зміст. Розвивати цікавість до
навколишнього. Виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я, до природи.
Матеріал: оповідання Юрія Ярмиша «Блискавка та Грім», загадки, народні
прикмети, презентація.
середа, 15 червня 2022 р.
Заняття "Образотворча майстерня (ліплення)"
Тема: «Мухомор»
Програмовий
зміст: навчити дітей виготовляти
мухомор з пластиліну; удосконалити
уміння та навички набуті на попередніх заняттях.
Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук; творчі
здібності та фантазію дітей. Виховувати охайність, працелюбність, вміння
бережливо та економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті робоче
місце та дотримуватись правил техніки безпеки.
Матеріал: презентація
Заняття "Пізнавальна діяльність (комунікативно - мовленнєвий напрям)"
Тема: Читання оповідання В. Сухомлинського «Як їжачиха приголубила своїх дітей»
Програмовий зміст: Ознайомлювати дітей з основними моральними чеснотами: доброта, любов; пояснити, що гідно бути добрим, привітним і негідно бути грубим, не добрим (злим, жадібним); вчити розуміти значення вчинків і слів: (добре, погано). Виховувати любов і повагу між членами сім'ї.
Пам’ятка для батьків: “Ігри на кухні”
Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...
-
Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...
-
Образотворча майстерня (малювання) на тему: «Моя улюблена іграшка». Програмовий зміст: вчити дітей відтворювати в малюнку образ улюбленої ...