Тема: «Подорож в Королівство жовтої фарби.»
Програмовий зміст: вправляти у розрізненні предметів жовтого кольору та що символізує жовтий колір. Підтримувати бажання по уривку з казки пригадувати її назву, сказати, що там було жовтим.Вправляти у відгадуванні загадок. Розвивати спостережливість, увагу, координацію рухів.
Матеріал: презентація
Структура заняття
1.Привітання
Вихователь:
Добрий ранок всім, малята!
Рада знов я
вас вітати!
І вівторок вас вітає,
Новий колір зустрічає
Колір цей усім знайомий!
Він у соняха в короні,
Він у сонця в промінцях,
Згодом видний у синцях,
Він в скарбах в великій скрині,
У ромашках всередині,
На доріжках із піску
І у бджолах на бузку,
Він в меду і у вершках,
У зерні, що є в мішках.
Здогадались вже? Промовте!
Що за колір то є? ……(жовтий)
2.Розповідь про жовтий колір
3.Читання віршів про жовтий колір
4.Відгадування загадки про сонце
5.Вийди, вийди сонечко
6.Мовленнєва гра у колі «Що буває жовтим»
7.Руханка «Фіксики, помогатор»
8.Відгадування загадок про предмети жовтого кольору.
9.Кольоротерапія (жовтий колір)
10.Бесіда про прапор України
11.Читання уривків з казки та
пригадування тих казок де щось жовте ми зустрічаємо на протязі всієї казки.
12.Перегляд казки брати Грімм «Горщик каші»
Немає коментарів:
Дописати коментар