Тема: «Чарівні квіти»
Програмовий
зміст: вчити малювати використовуючи нетрадиційні прийоми зображення: мильними
бульбашками, домальовувати деталі об’єкта, для закінченості і схожості з
реальною квіткою; тренувати дихання: сприяти розвитку більш глибокого вдиху і
більш тривалого видиху. Розвивати дитячу творчість, фантазію. Виховувати
самостійність.
Матеріал: мильні бульбашки, пензлики, гуаш, миючий засіб,
трубочки для коктейлю, аркуш паперу А-4, стаканчик з водою.
Структура
заняття
1.Організаційний момент.
2.Читання оповідання В. Сухомлинського «Мильна бульбашка»
Бесіда:
Що робив хлопчик?
- Які були бульбашки?
- Які кольори відображались на бульбашках?
- Куди вони летіли?
- Що їм хотілося?
- Хто зустрів велику Мильну Бульбашку?
- Дивуючись,що вона сказала?
- Як повела себе Мильна Бульбашка?
- Чим закінчилась ця історія?
2."Шоу
мильних бульбашок"
3.Історія виникнення мильних бульбашок
4. Фізкультхвилинка:
Ми - веселі
бульбашки,
Ми схожі на кулі.
Дуже любимо ми грати,
Дуже любимо ми
скакати (підскоки)
Ми на місці не
сидимо,
Краще ми побіжимо
(біг на місці)
Любимо ми в долоні
плескати
А ще ногами тупати.
Високо можемо
злітати,
Нікому нас не
зловити!
Будьте з нами
акуратніше!
А не те трапиться
так,
Лопнимо всі ми в раз,
І не побачите ви нас!
5.Пояснення вихователем малювання мильними
бульбашками.
Немає коментарів:
Дописати коментар