Тема: «Чарівні квіти»
Програмовий
зміст: Закріпити такі прийоми ліплення як: скачування кульок, розтягування, розкочування стовпчиків, розплющування
стовпчиків, прищипування, з'єднання деталей в єдине ціле, малювання на
пластилині способом корельєфу за допомогою стеки. Поповнити знання дітей про польові та
садові квіти; вправляти у вживанні слів - ознак, вчити дітей називати квіти. Розвивати мову,
мислення, фантазію, творчість,
уяву, увагу. Виховувати у дітей прагнення
до досягнення результату, бережливе
ставлення до природи; залучати
до дивовижного світу мистецтва.
Матеріали: гімнастика для очей «Бджілка», ілюстрація квітів,
пластилін, дощечка, стек, зубочистка.
Хід заняття
1. Привітання.
Вихователь. Діти, я бачу, що ви сьогодні
у гарному настрої та налаштовані працювати.
Давайте всі разом усміхнемося та скажемо чарівні слова:
Усміхнуся
сонечку, здрастуй золоте!
Усміхнуся
квіточці, хай вона цвіте.
Усміхнуся
дощику, лийся мов з відра.
Людям усміхаюся, бажаю всім добра!
2. Розповідь
про польові та садові квіти.
-Діти, поки ми з вами слухали розповідь то до нас завітала
гостя, ось ця бджілка. (Вихователь показує бджілку)
Бджілка весело
літає,
Квітам
очки розтуляє.
Каже: « Квіти,
годі спати,
Я прийшла медок
збирати !»
- Ось
яка бджілка- трудівниця з’явилася на нашій галявині. А давайте
і ми перетворимося зараз на бджілок і
весело відпочинемо.
3.Руханка «Бджілка»
https://www.youtube.com/watch?v=SfKOo53Bw_k
4.Гімнастика для очей з бджілкою
5.Пояснення та
показ вихователем прийомів ліплення.
Вихователь починає речення, а діти завершують його.
Квіти потрібні для того, щоб… (ними милуватися);
Квіти потрібні для
того ,щоб…(навкруги був приємний
аромат);
Квіти потрібні для того, щоб…( їх дарувати);
Квіти потрібні для того, щоб…( вони прикрашали природу).
7.Пальчикова гра «Квіти»
8.Самостійна
робота дітей
9. Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар