Тема: «Веселка»
Програмовий
зміст: закріпити
знання дітей про основні кольори веселки, вчити
створювати веселку за допомогою паперу.
Розвивати спостережливість, творчу уяву, почуття
кольору. Виховувати любов до краси, бажання відтворювати її на папері
доступними засобами.
Матеріал: презентація
Структура заняття
1.Організаційний момент.
2.Відгадування загадки про
веселку.
3.Розповідь про веселку.
4. Слухання вірша Н. Карпенко
«Кольоровий місток»
Хто у небі після зливи
Звів місток усім на диво?
Та це промені крилаті
В дощ не всиділи у хаті,
Стали бігати, стрибати,
Й нумо хмару доганяти!
Назбирали крапель в жменьку,
Розписали їх швиденько –
І з’явився міст чудовий,
Міст яскравий, кольоровий!
Тим містком крокує літо,
Добирає самоцвіти.
Квітне райдуга висока
Веселить і тішить око!
5.Перегляд відео як з’являється веселка.
https://www.youtube.com/watch?v=RmzbSYKsk1k&t=36s
6.Пояснення вихователем аплікації веселки
https://www.youtube.com/watch?v=WlBx22P1vnM
7.Пальчикова гра «Райдуга-дуга»
Ой ти, райдуго дуга,(пальці в замок
- руки над головою)
Дам тобі я пирога, (руки вперед – прямі долоньки догори)
Дам тобі я борщику, (долоньки – «мисочка»)
А ти не дай дощику!(стукають пальчиками по столу)
Заглянь у віконечко (утворюють з пальчиків віконечко, підносять до очей)
Принеси нам сонечко,(долоньки стиснути, пальчики розкрити)
Щоб раділи дітки, розквітали квітки! (плескають)
8.Самостійна
робота дітей.
9.Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар