Тема: «Звідки вбрання береться?»
Програмовий
зміст: формувати уявлення малят
про професії швачки, кравця, чоботаря. Ознайомити дітей з предметами,
необхідними для роботи людям цих професій (голка, нитки, шило, ножиці).
Продовжити навчати малят відгадувати загадки, добирати однокореневі слова,
уважно слухати художньо – літературні твори. Розвивати увагу, пам'ять.
Виховувати пізнавальний інтерес до швацьких професій, шанобливе ставлення до
людської праці.
Матеріал: презентація
Структура
заняття
1.Організаційний момент
2.Бесіда
3.Скоромовка Л. Куліш – Зіньків «Сорока»
4.Відгадування загадок (голка і нитка, голка, ножиці,
шило)
5.Відео «Швачка і кравець»
https://www.youtube.com/watch?v=FAcex_wuSBE
6.Читання вірша В. Сухар «Каже півникові качка»
7.Продовження розповіді
8.Читання вірша М. Підгірянка «Зайчик в тернині»
9.Дидактична гра «Добери слово»
10.Читання сербської народної казки «Чому у Місяця плаття немає»
Немає коментарів:
Дописати коментар