Тема: «Лелека»
Програмовий
зміст: Поглибити знання дітей про білий
та чорний колір, про лелеку як символ та оберіг України. Вчити бачити зв’язок
між будовою дзьоба, кінцівок та способом існування, особливостями харчування
птахів. Продовжувати вчити працювати з папером. Розвивати
естетичний смак, образне сприймання навколишнього, асоціативну пам’ять,
мислення, творчу уяву; сприяти розвитку самостійності.
Виховувати почуття любові до птахів, бажання їх
оберігати.
Матеріал: презентація, відео
Структура заняття
1.Привітання
2.Розповідь
про білий та чорний колір
3.Кольоротерапія «Білий колір»
4.Гра
«Що буває чорного кольору» (презентація)
5.Загадка
про лелеку
Довгонога, чорно-біла,
У гніздо на хату сіла.
Довгим дзьобом, знай туркоче,
Ніби щось сказати хоче.
– Де ж це ти була?
– Далеко!
– Як зовуть тебе?
(Лелека)
6.Розповідь про лелеку
8.Конструювання '' Лелека".
9.Пальчикова гра «Апельсин»
10.Самостійна
робота дітей
11.Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар