https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h-hHI_8zkG8j6WceniRHvDv
!!! Аби розважити дітей і відволікти їхню увагу, пропонуємо переглянути “Антарктичні уроки”, які розміщені на офіційному YouTube-каналі МОН bit.ly/3MaqtX9.




https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h-hHI_8zkG8j6WceniRHvDv
!!! Аби розважити дітей і відволікти їхню увагу, пропонуємо переглянути “Антарктичні уроки”, які розміщені на офіційному YouTube-каналі МОН bit.ly/3MaqtX9.
Заняття з сенсорно- пізнавального простору на тему: «Дні
тижня».
Програмовий зміст: продовжити формувати у дітей часові уявлення; ознайомлювати малюків із тижнем як проміжною одиницею вимірювання часу між добою; навчати вихованців називати послідовність днів тижня з використанням порядкових числівників, визначати попередній та наступний день відносно заднього; розвивати пізнавальну активність.
Матеріал: відео про дні тижня; картки з зображенням трьох
хлопчиків і чотирьох дівчаток.
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей аналізувати вчинки, збагачувати
словниковий запас дієсловами, що характеризуються прикметниками, вправляти у
побудові словосполучень та складних речень. Розвивати уяву, слухову пам'ять,
логічне мислення, спонукати до емоційного відгуку на віршовані твори,
активізувати творчу уяву, фантазію під час прикрашання сухого дерева.
Виховувати дружелюбність.
Матеріал: сюжетний малюнок про весну, дерево,
квіточки для прикрашання гілки.
«Дитина й війна: підтримуємо та заспокоюємо»
Ситуація 1. Дитина безпорадна
Дитина
дошкільного віку не може захистити себе в мирний час, а у стресогенній ситуації
під час війни почувається ще більш безпорадною. Тому вона повинна розуміти, що
батьки подбають про її безпеку. Для того щоб сигналізувати батькам про свою
потребу, дитина може стати незвично тихою або, навпаки, збудженою.
|
Завдання батьків ·Створіть для дитини комфортні умови,
можливість поїсти та попити, відпочити, погратися чи помалювати. · Допоможіть перейти від спонтанної гри чи
малювання про травмівну подію до заняття, що дасть дитині змогу почуватися
ліпше та в безпеці. Наприклад, намалювати для бабусі листівку. · Запевніть дитину, що ви та інші близькі
подбаєте про її безпеку. |
Заняття з ознайомлення з соціумом на тему: «Писанка».
Пограмовий зміст: дати дітям уявлення про святкування Великодня; закріпити знання про писанку, крашанку та ознайомити з крапанкою; звернути увагу на різнобарвність візерунків та елементи візерунка: листочки, квіточки, сонечко, цяточки, траву, тощо; Розвивати інтерес до народознавства, до символів і атрибутів писанки, крашанки, їх різновиду; розвивати фантазію, пам'ять, мислення, творчість; розвивати інтерес до самобутнього мистецтва української писанки; виховувати бажання поважно ставитися до народних традицій.
Матеріал: відео-матеріал
про «Великодні крашанки», серія картинок про писанки і крашанки.
Тема: «Читання вірша Ліни Костенко «Усе моє, все зветься Україна», вивчення вірша М. Познанська «Про нашу Україну» (мнемотаблиця)
Програмовий зміст: поглиблювати
знання дітей про рідну батьківщину — Україну, ознайомити з художніми творами;
учити уважно слухати і розуміти зміст творів; формувати вміння виражати
емоційний стан голосом, мімікою; вчити запам’ятовувати вірш за допомогою
мнемотаблиці учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій. Розвивати
інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію,
мислення. Виховувати повагу та любов до рідного краю.
Матеріал: портрет Л. Костенко, ілюстрація до вірша; портрет М.Познанської, мнемотаблиця до вірша “Про нашу Україну”
Тема: "Український рушник"
Діти переглянули відео та прикрасили український рушник
https://www.youtube.com/watch?v=AjOQBy8IjVc
Заняття з навчання елементів грамоти на тему: «Звуки [н], [н’]. Літера Н, н.
Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей
робити звуковий аналіз слів; ознайомити з новим звуком та його графічним
зображенням Н; продовжувати вчити визначати місце звука в слові; формувати
уявлення про твердий і м’який звук (н); розвивати фонематичний слух, уважність,
мислення; виховувати організованість, самостійність.
Матеріал: зображення тварин:(носоріг, кінь, панда, пінгвін, слон),
5 серветок, картинка літери Н; картки для роботи з дітьми.
Тема: «Білосніжка і сім гномів»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей із цифрою і числом 7, вміти
визначати склад числа 7; учити рахувати кількісною і порядковою лічбою в межах
7.Розвивати увагу, пам'ять, зацікавленість у набутті нових знань. Виховувати
емоційну чуйність, бажання допомагати, розуміти поставленні завдання.
Матеріал: ілюстрації до казки братів
Грімм «Білосніжка та сім гномів», презентація «Число та цифра 7.Склад числа 7».
Вправа: "Парасолька"
🎨Тож для роботи підійдуть олівці, фломастери чи гуаш та аркуш паперу або ж можна малювати паличкою на землі, крейдою на поверхні...
Робота проходить у 5 етапів.
▶️1 етап. Попросіть дитину зверху або в центрі аркуша зобразити парасольку таку, яка могла б захистити від будь-яких зовнішніх невзгод. Нехай дитини розфарбує її так, як їй найбільш подобається.
▶️2 етап. Попросіть дитину зобразити фігурку хлопчика або дівчинки (проекцію себе) під парасолькою так, аби фігурка відчувала себе максимально захищеною від впливу навколишнього світу.
▶️3 етап. Нехай дитина промалює кордони захисту парасольки. Тобто виділила той простір, який вона буде закривати собою від зовнішніх негараздів. (Буває, що діти не хочуть промальовувати ці кордони - це добре, і це швидше за все про її довіру до світу. Дітки, які прожили травмуючий досвід зазвичай себе оточують такими кордонами, як додатковим захистом).
▶️4 етап. Попросіть дитину уявити, що крім того, що парасолька захищає, вона ще й має чарівну особливість: коли відкривається, з нею висипаються різні-різні радості і задоволення, які роблять людину під парасолею радіснішою і щасливішою. Нехай дитина промалює в захисному просторі парасольки всі радості, які спадають їй на думку.
▶️5 етап. Важливо по завершенню техніки проговорити дитині, що ось ці радощі, які вона промалювала і є тими маленькими рятівними речами, які безпосередньо їй допомагають позбутися від суму, страху і поганого настрою. Їй варто просто в такі моменти підійти до своєї парасольки і скористатись однією із зазначених нею підказок.
«Легендарні обереги наші».
Тема: «Казка навпаки»
Програмовий зміст: формувати у дітей уміння
складати казки; розвивати мовлення, вміння обгрунтовувати свої відповіді;
удосконалювати навички вживання дієслів у різних формах без змін в основі,
використання вставних слів; розвивати творчу активність; виховувати інтерес до
народної творчості.
Матеріал: зображення півнів(доброго, злого, здивованого); матеріали
для проведення ігор і вправ; сигнальні картки червоного і синього кольору.
Програмовий зміст: продовжувати
знайомити дітей з українською національною символікою – віночком; розширити
знання про різні види віночків: символічне значення квітів та кольору стрічок;
удосконалювати навички малювання квітів в українському віночку. Розвивати
дрібну моторику рук, творчі здібності; формувати естетичний смак. Виховувати
повагу та любов до надбань українського народу, його культури, символіки.
Матеріал: відео презентація «Український віночок», предметні картинки, альбомний аркуш паперу, акварель, пензлик, склянка з водою, серветка.
Заняття з аплікації на тему: «Серветки для святкового
столу»
Програмовий зміст: вправляти дітей у розумінні
віршованого тексту; продовжувати навчати правильно користуватися ножицями,
використовувати раціональні прийоми симетричного вирізання з паперу, складеного
навпіл, прикрашати паперову форму
рослинними орнаментом; розширити знання дітей про свято (як його треба
організувати, що приготувати); викликати в дітей бажання допомагати іншим; розвивати мислення, увагу, дрібну та
загальну моторику; виховувати чуйність, щирість; активізувати словник дітей.
Матеріал: лист у конверті, картинка з зображенням
накритого святкового столу, квадрат білий, прямокутники жовтого (пелюстки), зеленого
(листя), квадрати червоного (ягідки) кольору; ножиці, клей, пензлики, серветки;
частування дітям.
Обговорити з дітьми, які права порушуються в цій казці?
Тема: «Вчимося доброти у сонечка»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності. Стимулювати пізнавальну активність, мислення, збагачувати словник. Викликати позитивні емоції, вчити взаємодіяти один з одним, знімати нервову напругу. Обговорити роботу по виготовленню вітальної листівки – серця.
Матеріал: ілюстрація Феї Добринки, пелюстки квітки з кольового паперу, кошик, картонний шаблон сердечка, кольорові олівці, гуаш червоного кольору, палітра, вушні палички.
Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...