Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей аналізувати вчинки, збагачувати
словниковий запас дієсловами, що характеризуються прикметниками, вправляти у
побудові словосполучень та складних речень. Розвивати уяву, слухову пам'ять,
логічне мислення, спонукати до емоційного відгуку на віршовані твори,
активізувати творчу уяву, фантазію під час прикрашання сухого дерева.
Виховувати дружелюбність.
Матеріал: сюжетний малюнок про весну, дерево,
квіточки для прикрашання гілки.
Структура заняття
1.Організаційний
момент.
Я всміхаюсь сонечку: «Здрастуй, золоте!»
Я всміхаюсь квіточці – хай вона цвіте.
Я всміхаюсь дощику: «Лийся мов з відра!»
Друзям усміхаюся – зичу їм добра.
2.Відгадування загадки про весну
3.Дидактична
гра « Яка весна?»
4.Гра «Долоньки» https://www.youtube.com/watch?v=UjPk61HNtZg
5.Дидактична
гра: «Розкажи про весну»
-А щоб наша весна не сумувала, розповімо про неї.
Вихователь демонструє в
презентації дітям сюжетний малюнок, на якому
зображено весну. Діти складають описову розповідь за змістом малюнка. За
потреби вихователь допомагає.
6.Читання
вірша А. Бортняка «Зламана гілка», бесіда
7.Підсумок
Читання вірша Н. Красоткіної «Любіть цей світ»
-Малята, я хочу, щоб сьогодні
ми оживили гілочку з дерева, прикрасивши її білими та рожевими квітами, даруючи
їй молодість та життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар