Тема: Технічні помічники.
Програмовий
зміст: ознайомити
дітей з окремими елементами комп’ютерної техніки: монітор, миша, клавіатура,
системний блок (процесор). Дати поняття про калькулятор формувати інтерес до
інноваційних технологій. Розвивати мислення, уяву, пам'ять, мовлення.
Виховувати інтерес до навколишнього.
Матеріал: картинка із зображенням лісової галявини зі звірятами та ведмедика-продавця; калькулятор; презентація до заняття
Хід заняття
Вихователь
Вас запрошую, малята,
До звірят в ліс завітати...
Будемо з ними грати,
Про їхні справи розмовляти.
Очі швидко закривай,
На лісову галявину потрапляй.
Вихователь розміщує перед дітьми
зображення лісової галявини.
Куди ми потрапили?
Хто нас на галявині зустрічає? (Лісові звірята)
Який настрій вони мають?
Ведмедик на пеньку позіхає,
Ні на звірят, ні на нас не поглядає.
Що могло трапитися з нашим ведмедиком?
Ведмедик товар в магазині продає,
Гроші за товар має,
А як порахувати — не знає.
—
Який
предмет може допомогти ведмедикові порахувати?
Вихователь
демонструє дітям калькулятор, пропонує розглянути.
— Що
є в калькулятора? (Маленький екран — табло, кнопочки з цифрами, знаки додати, відняти та ін.)
—
Спробуймо
порахувати.
Вихователь виконує
дію додавання: 5 + 2 = 7.
—
Скільки
показує наш калькулятор? Чи не помилився він?
Дидактична гра «Порахуй товар»
Вихователь показує
дітям предметні картки із зображенням товару: 2 яблука + 3 яблука; 4 шишки + 3
шишки та ін.
Ведмедик знов засумував — не знає, як
запам’ятати всю інформацію про товар.
—
Як
можна зберегти інформацію про товар? (За
допомогою
комп’ютера.)
Педагог пропонує
розглянути зображення комп’ютера і відгадати
загадки про його частини.
Ти тільки завантаж програму —
І враз відкриюсь я.
Мене уважно
розглядай
Та монітором
називай.
—
Як
ви вважаєте, навіщо комп’ютеру потрібен монітор?
На моніторі документи перевіряй,
А коли маєш час — трішки пограй.
Мультфільми та кіно подивитися зможеш,
У цьому теж тобі монітор допоможе.
-Монітор схожий на звичайний телевізор.
Ми бачимо на ньому інформацію.
—
Наш
ведмедик повеселішав.
—
Чи
буде монітор працювати самостійно та зберігати інформацію?
Щоб з монітором працювати,
Потрібно помічницю мати.
Візьми в руку та тримай,
Комп’ютерною мишою називай.
Вихователь
демонструє на екрані зображення комп’ютерної миші.
—
Що
зображено на екрані?
—
До
якої фігури подібна? (овал)
—
Навіщо
потрібна? (дозволяє виконувати різні програми, вихід з мультика, запуск
включити мультик, копіювати картинку ведмедика)
—
Чи
дійсно схожа вона на мишку?
Далі комп’ютер вивчаємо,
Друзів монітора називаємо.
Щоб інформацію набирати,
Треба букви, цифри знати.
Не любить ця подружка жартувати,
Тож поміркуй, яку клавішу натискати.
Букви, цифри,
різні знаки має,
Себе комп’ютерною клавіатурою називає.
Вихователь
демонструє на екрані зображення клавіатури для комп’ютера.
—
Скільки клавіш має
клавіатура? (багато)
—
Навіщо потрібна
клавіатура? (щоб можна було набрати текст, цифри)
—
Монітор, миша,
клавіатура...Чи всі частини ми назвали?
Головного
друга маємо,
Системним блоком його називаємо,
А процесор — це його друге ім’я,
Запам’ятаємо
це і ти, і я.
Вихователь
демонструє на екрані зображення системного блока.
—
Що нагадує вам
системний блок? (коробку)
—
Системний блок
зберігає багато інформації: ігри, документи, мультфільми, художні фільми та ін.
А
тепер разом будемо грати,
Знання про комп’ютер перевіряти.
-Що треба запускати, щоб інформацію читати? (Монітор)
• Є
частина у комп’ютера невеличка,
Має
хвостик... (комп’ютерна мишка).
• Яка
частина багато клавіш має,
Інформацію
набирає? (Клавіатура)
• Яка
частина комп’ютера два імені має,
Всю
інформацію зберігає? (Системний блок, процесор)
Ведмедик дуже
вдячний нам за допомогу.
-Про що розповіли ведмедикові?
-Навіщо потрібні ці частини комп’ютера?
Немає коментарів:
Дописати коментар