понеділок, 2 травня 2022 р.

Заняття Розвиток мовлення

 Тема: «Незабаром до школи »

Програмовий зміст: узагальнити уявлення дітей про школу; вчити дітей ло­гічно, послідовно і граматично правильно висловлювати свої дум­ки у розповіді, використовуючи набуті знання; відповідати на за­питання за змістом літературного твору; стимулювати дітей до словесної творчості; прищеплювати навички пояснювального мов­лення. Розвивати мислення, уяву. Виховувати у дітей бажання вчитися в школі

Матеріал: ілюстрація із зображенням дітей, які йдуть до шко­ли.

Структура заняття

1.Організаційний момент.

Покажіть свої долоньки. Потріть їх одну об одну. Що ви відчуваєте? (Тепло)
Це тепло добрих рук і добрих сердець. Ми пропонуємо своє тепло, свої долоні друзям і говоримо:
Ранок настає,
Сонечко встає.
Ми збираємося,
В добру путь вирушаємо.

2.Бесіда за ілюстрацією

Вихователь демонструє дітям ілюстрацію із зображенням ді­тей, які йдуть до школи.

Розгляньте уважно малюнок.

-Куди йдуть діти?

-Який у них настрій?

-Навіщо вони йдуть до школи?

-Чи складно навчатися у школі, як ви вважаєте?

-А чи є в школі час для відпочинку?

Так, малята, є. Він називається перерва. Усі школярі полю­бляють перерву, але потрібно грамотно відпочивати на ній.

3.Обговорення ситуацій «На перерві»

4.Фізкультхвилинка «Весела зарядка»

5.Перегляд відео оповідання В. Сухомлинського «Які ви щасливі»

https://www.youtube.com/watch?v=WY6QWRFJKN0

Запитання за змістом оповідання

Уявіть, що разом із цими першокласниками ви щодня піз­наєте щось нове, багато подорожуєте, милуєтеся довколишнім сві­том. Як на вашу думку, чи це є краплинами щастя?

А якого б щастя попросили ви у золотої рибки?

Для кого ви просили б великого щастя: для себе, для рідних людей? А ще для кого?

6.Підсумок

  



 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Пам’ятка для батьків: “Ігри на кухні”

         Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...