четвер, 5 січня 2023 р.

Пам'ятка для педагогів «Квест-технологія: гра, пошук, дослідження»

 Квест – це гра, пошук, дослідження, а ще це робота в команді й неодмінне переживання кожною дитиною ситуації успіху.

У перекладі з англійської quest означає «пошук». ...

Ідея квесту - команди, переміщуючись у реальному або віртуальному просторі, виконують різні завдання, об'єднані спільним сюжетом.

Для педагога, який організовує квест головною метою є – навчальна.

В педагогіці розрізняють такі види квестів:

Лінійний -  завдання потрібно вирішувати одне за одним, гравці рухаються за заздалегідь запланованим маршрутом;

Штурмовий - гравці отримують завдання, підказки до його виконання, але спосіб виконання та маршрут обирають самостійно;

Коловий - маршрут має колову структуру. У цьому виді квесту, як правило беруть участь декілька команд, що стартують  з різних позицій і рухаються за своїм маршрутом.

 З огляду на вікові особливості дітей дошкільного віку в ДНЗ доцільніше проводити саме лінійні квести. Вони можуть містити різні завдання:

-          Інтелектуальні- ребуси, головоломки, загадки, шифрування,

-          Рухові- біг на швидкість,  стрибки у висоту, проходження лабіринту;

-          Творчі- малювання, складання віршів, спів пісень тощо.

  Основними крітеріями квесту повинні бути:

-          Безпечність,

-          Оригінальність,

-          Логічність,

-          Цілістність,

-          Відповідність запланованому сюжету,

-          Створення атмосфери занурення в гру.

         Кожен квест має алгоритм проведення:

-Організаційно – підготовчий етап:

1)Визначення  навчальних потреб дошкільнят;

2)Окреслення  теми, мети, типу квесту;

3)Вибір  сюжету і визначення кола завдань,

4)Визначення термінів реалізації квесту,

5)Розробка та створення додаткових, спеціальних документів,

6)Розробка критеріїв діяльності дошкільників.

           - Реалізація:

1) Ознайомлення дошкільників із сюжетом, основними питаннями,     організаційними моментами,

2) Обєднання дошкільників у групи,

3) Ознайомлення учасників з місцем проведення квесту,

4) Ознайомлення дошкільнят з критеріями оцінювання,

5) Ознайомлення з правилами квесту,

6) Супровід проходження квесту,

7) Перевірка та оцінювання проміжних етапів.

-  Завершальний етап:

1) Оцінювання діяльності учасників за критеріями, що були розроблені,

2) Оголошення результатів діяльності,

3) Висновок та рефлексія,

4) Нагородження переможців.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Пам’ятка для батьків: “Ігри на кухні”

         Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...