Квест – це гра, пошук, дослідження, а ще це робота в команді й неодмінне переживання кожною дитиною ситуації успіху.
У перекладі з англійської quest означає «пошук». ...
Ідея квесту - команди,
переміщуючись у реальному або віртуальному просторі, виконують різні завдання,
об'єднані спільним сюжетом.
Для педагога, який організовує
квест головною метою є – навчальна.
В педагогіці розрізняють такі
види квестів:
Лінійний
- завдання потрібно вирішувати одне за одним,
гравці рухаються за заздалегідь запланованим маршрутом;
Штурмовий
- гравці отримують завдання, підказки до його
виконання, але спосіб виконання та маршрут обирають самостійно;
Коловий
- маршрут має колову структуру. У цьому виді квесту, як
правило беруть участь декілька команд, що стартують з різних позицій і рухаються за своїм
маршрутом.
З огляду на вікові особливості дітей
дошкільного віку в ДНЗ доцільніше проводити саме лінійні квести. Вони можуть містити різні завдання:
-
Інтелектуальні-
ребуси, головоломки, загадки, шифрування,
-
Рухові- біг на
швидкість, стрибки у висоту, проходження
лабіринту;
-
Творчі- малювання,
складання віршів, спів пісень тощо.
Основними
крітеріями квесту повинні бути:
-
Безпечність,
-
Оригінальність,
-
Логічність,
-
Цілістність,
-
Відповідність
запланованому сюжету,
-
Створення атмосфери
занурення в гру.
Кожен квест має алгоритм проведення:
-Організаційно – підготовчий етап:
1)Визначення навчальних потреб дошкільнят;
2)Окреслення теми, мети, типу квесту;
3)Вибір сюжету і визначення кола завдань,
4)Визначення
термінів реалізації квесту,
5)Розробка та
створення додаткових, спеціальних документів,
6)Розробка
критеріїв діяльності дошкільників.
- Реалізація:
1) Ознайомлення дошкільників із сюжетом, основними
питаннями, організаційними моментами,
2) Об’єднання
дошкільників у групи,
3) Ознайомлення учасників з місцем проведення квесту,
4) Ознайомлення дошкільнят з критеріями оцінювання,
5) Ознайомлення з правилами квесту,
6) Супровід проходження квесту,
7) Перевірка та оцінювання проміжних етапів.
- Завершальний етап:
1) Оцінювання діяльності учасників за критеріями, що
були розроблені,
2) Оголошення результатів діяльності,
3) Висновок та рефлексія,
4) Нагородження переможців.
Немає коментарів:
Дописати коментар