Тема: Вивчення вірша П. Воронька «Їжачок - хитрячок»
Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати дітей з творами художньої
літератури. Формувати
вміння уважно слухати і розуміти віршовані твори, запам’ятовувати їх, чітко і
виразно промовляти їх за допомогою опорних картинок (мнемотехніка),вміння
працювати за зразком, слухати дорослого й виконувати його інструкції,
активізувати мову дітей словами шпички, піджачок, рід. Розвивати інтонаційну
виразність, зорову та слухову пам’ять. Виховувати цікавість до занять, бажанн вчити вірші.
Матеріал: презентація, мнемотаблиця
до вірша П. Воронько «Їжачок - хитрячок».
Структура заняття
1.Організаційний момент.
Привітання.
2.Відгадування загадки про
їжачка.
3.Сюрпризний момент, поява
їжачка.
4.Бесіда про їжачка.
5. Мовленнєва гра «Їжачок який?».
6. Руханка для їжачка.
https://www.youtube.com/watch?v=2ex-CpPQNxE
7.Виразне читання вірша П.
Воронька «Їжачок - хитрячок».
8.Повторне читання вірша з
опорою на мнемотаблицю.
9.Запитання за змістом вірша.
Словникова робота.
10.Дидактична гра «Повтори за
мною».
11.Колективне декламування
вірша дітьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар