понеділок, 7 листопада 2022 р.

Заняття «Літературне образотворення»

 Тема: Вивчення вірша П. Воронька «Їжачок - хитрячок» 

Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати дітей з творами художньої літератури. Формувати вміння уважно слухати і розуміти віршовані твори, запам’ятовувати їх, чітко і виразно промовляти їх за допомогою опорних картинок (мнемотехніка),вміння працювати за зразком, слухати дорослого й виконувати його інструкції, активізувати мову дітей словами шпички, піджачок, рід. Розвивати інтонаційну виразність, зорову та слухову память. Виховувати  цікавість до занять, бажанн вчити вірші.

Матеріал: презентація, мнемотаблиця до вірша П. Воронько «Їжачок - хитрячок».

Структура заняття

1.Організаційний момент. Привітання.

2.Відгадування загадки про їжачка.

3.Сюрпризний момент, поява їжачка.

4.Бесіда про їжачка.

5. Мовленнєва  гра «Їжачок який?».

6. Руханка для їжачка. 

https://www.youtube.com/watch?v=2ex-CpPQNxE

7.Виразне читання вірша П. Воронька «Їжачок - хитрячок».

8.Повторне читання вірша з опорою на мнемотаблицю.

9.Запитання за змістом вірша. Словникова робота.

10.Дидактична гра «Повтори за мною».

11.Колективне декламування вірша дітьми.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Пам’ятка для батьків: “Ігри на кухні”

         Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...