Тема: «Квадрат. Порівняння предметів»
Завдання: ознайомити дітей із
квадратом, зі способом складання фігури з окремих частин, учити обстежувати
фігуру дотиково – руховим і зоровим способом, закріпити вміння порівнювати
предмети, використовуючи метод накладання. Виховувати позитивне ставлення до
занять.
Матеріал: ілюстрація їжачка, круг із намальованою посмішкою, квадрат із сумним та веселим виразом обличчя, мишенятко, квадрат з чотирьох частин, плоска велика та маленька рибки, великий і маленький квадрати – акваріуми.
Структура заняття
1.Психогімнастика
2.Ознайомлення з
квадратом.
3.
Гра «Круг, квадрат»
4.Фізкультхвилинка з їжачком.
5.Гра «Склади
квадрат»
6.Гра «Золоті рибки»
7.Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар