Тема: «Осінь"
Програмовий зміст: учити
правильно називати явища природи, пори року, учити узгоджувати іменники з
прикметниками, додавати закінчення в реченні згідно з його смисловим змістом.
Формувати вміння будувати відповідь до поставленого запитання. Розвивати вміння
розуміти зміст сюжетної картини і відповідати на запитання за її змістом,
активізувати словник вживанням прикметників, що свідчать про характерні
властивості та ознаки предметів. Виховувати естетичні почуття від сприймання
краси осінньої природи, любов та інтерес до світу природи.
Матеріал: листочки з дерев (3-4 види), сюжетні малюнки
Структура заняття
1.Організаційний момент.
Психогімнастика «Лікарі природи»
2.Дидактична гра «З якого
дерева листок?»
https://www.youtube.com/watch?v=GwLvRdP0Vag
3.Мовленнєва гра «Яке листя?»
4.Гра «Що буває восени?»
5.Гра «Закінчи речення»
6.Підсумок заняття.
Завдання: Програти у рухливу гру "З якого дерева листочок?", та сфотографуватись з букетом осіннього листя.
Немає коментарів:
Дописати коментар