Образотворча майстерня (аплікація) на тему: «Світлофор».
Програмовий зміст: Розвивати дрібні м΄язи рук, пам΄ять, увагу, уяву. Виховувати бажання
дотримуватись правил дорожнього руху. Розширювати знання дітей про світлофор та
значення сигналів світлофора, дорожніх знаків.
Вчити дітей зрізати кути з квадратної
форми паперу. Закріпити технічні навички користування серветкою, клейонкою,
пензлем; техніка безпеки користування ножицями.
Матеріал: клейстер, ножиці, папір, квадрати( 5см.) червоного, жовтого, зеленого
кольору,клейонка, серветки.
Хід заняття:
І.Вступна частина
1.Організаційний момент.
2.Бесіда про дорожній рух.
-
Для чого потрібно
знати правила дорожнього руху? (Щоб не потрапити у біду,щоб не попасти під
колеса машини, щоб не було аварій на дорозі).
-
Як переходити дорогу,
якщо немає світлофора? (Подивитися спочатку в ліву сторону, потім в праву
сторону, якщо немає машин, перейти дорогу).
-
Для чого « острівець
безпеки»?( Якщо переходимо дорогу і побачили, що їде машина, не можна бігти
назад або вперед, треба стати на «острівець безпеки», машини проїдуть, тоді
перейти дорогу).
-
Що допомагає
пішоходам безпечно переходити дорогу і не порушувати правила?(Дорожні знаки).
-
Де розташовують
світлофор?( На перехресті).
-
Яким кольором горить
світлофор?
-
Що означають кольори?
-
А ви знаєте, який
колір найважливіший у світлофора?
А щоб дізнатися про це, подивіться інсценівку, яка називається « Казка про
три заповітні вогники».
ІІ.Основна частина
3. « Казка про три заповітні вогники».
Вихователь
.Якось зустрілися на перехресті три вогники: Червоний, Жовтий і Зелений.
Зав΄язалася між ними суперечка про те, який з вогників найважливіший.
Червоний
вогник: « Я, червоний, найважливіший – колір вогню, пожежі. Як мене побачать
люди, знають, що попереду тривога, небезпека».
Жовтий
вогник: « Ні, я, жовтий колір, важливіше. Мій колір – колір сонця. А воно може
бути і другом, і ворогом. Тому я попереджаю: «Будь обережний! Увага! Не
поспішай!»»
Зелений
вогник: « Друзі, вогники, годі сперечатися! Це я – найважливіший колір – колір
трави, лісу, листя. Я нагадую всім про безпеку і спокій».
Вихователь.
Три вогники довго б сперечалися, якби не втрутився одинокий герой. У нього було
три ока, але вони не мали кольорів. Ось що він сказав:
Світлофор:
« Друзі, не треба сперечатися! Кожен з вас – дуже яскравий колір, і кожен дуже
важливий. Давайте дружити! Ми завжди будемо разом допомагати всім людям на
вулицях міста».
Вихователь.
Заповітні вогники дуже зраділи і затанцювали.
(
Лунає музика, вогники і світлофор танцюють).
І з
того часу на перехрестях великих міст керують машинами і пішоходами друзі –
вогники і один світлофор!
Світлофор:
« Світлофор я при дорозі,
Все життя стою на
розі.
День і ніч тружусь, працюю –
Рух дорожній регулюю».
Вихователь.
Так, який колір найважливіший у світлофора?
-
Ви зрозуміли, для чого на вулицях потрібен світлофор?
4.Частковий показ з поясненням.
У вас є три квадрата різного кольору. Відрізаємо
у квадрата куточки, рівняємо круг, і викладаємо на прямокутну форму вирізані
круги. Спочатку вгорі – червоний круг, потім -
жовтий і внизу – зелений.
Намазуємо клейстером зворотну сторону і наклеюємо
круг, притискуємо серветкою. Так само наклеюємо інші круги.
5.Закріплення технічних навичок і
послідовності роботи.
- Що робимо з квадратами?
- Як розташовуємо круги?
- Як потрібно користуватися ножицями під час
роботи?
Ви будете працювати ножицями, будьте обережними.
6. Самостійна робота дітей.
(Лунає музика).
ІІІ.Заключна частина
7.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар