понеділок, 18 липня 2022 р.

Пізнавальна-діяльність (природничий напрям) на тему: «Бережімо природу»


Пізнавальна-діяльність (природничий напрям) на тему: «Бережімо природу».

Програмовий зміст: Формувати уявлення дітей про те, що людина - частинка природи. Вчити дітей дотримуватись законів природи, тому що це необхідно як для здоров'я людини, так і для здоров'я природи. Через дидактичні ігри, вправи, інтерактивні методи навчання: піраміду запитань, моделювання маленькими чоловічками, мультимедійні презентації , технологія «мікрофон» закріпити та поглибити знання дітей про повітря та воду, їхні властивості, про значення води , повітря , сонця, для всього живого. Формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної вихованості. Розвивати позитивне емоційно – ціннісне ставлення до природного довкілля. Виховувати бажання оберігати рідну природу, примножувати її, не псувати навколишнє середовище шкідливими звичками .

Матеріали: зображення природи; відеоролики.


Хід заняття:

І.Вступна частина.

1. Організаційний момент.

-Доброго дня, малята. Послухайте вірш.

І, що є довкола тебе:

Сонечко, хмаринка, небо,

 І пісок, каміння, води,

 Й люди – часточка природи,

Поле, гори і травичка,

Ліс, повітря і водичка,

 Бджілка, пташечка і зорі,

 Вільний вітер на просторі,

 Квіточки і різне зілля –

 Це, дитино, й є довкілля.

 Людина є частинкою природи?(так, бо вона народжується, росте, дихає, харчується, дає майбутнє покоління.

ІІ.Основна частина

2.Відгадайте загадку.

Високо ходить, землю водить.

 Одне око має, всюди заглядає.

 Дивиться у віконце…Що це? /Сонце/

 Що нам дає сонечко? /тепло і світло/

-Кому сонце дарує своє тепло і світло? /рослинам, тваринам, рибкам, лісам, полям, квітам…/

-Як ви гадаєте чи можливе життя на землі без сонця? Чому? Так завдяки сонечку все росте і квітне. А діти і дорослі іще полюбляють загоряти на сонці, загартовуватись за допомогою сонячного проміння.

-Що в небі з'являється після дощу, коли виглядає сонечко? Чи впливає сонечко на наш настрій?

3.Діти, відгадайте іще одну загадку.

 Куди ступиш — всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш.

 Носом ми його вдихаємо,

Як побачити не знаємо? /Повітря/

 Так, це повітря. І сьогодні вам необхідно відповісти на велику кількість запитань.

 - Де є повітря?

- Чи має повітря колір?

- За допомогою яких частин тіла ми можемо відчути повітря?

- Чи може людина прожити без повітря?

- Кому іще для життя потрібне повітря?

- Чому повітря повинне бути чистим?

- Що потрібно робити для того, щоб повітря було чистим?

4.Загадка.

Відома здавна рідина

Усяк її вживає.

Буває хмаркою,

Сніжинкою буває.

 Бува, як скло – крихка, тверда,

Звичайна крапля, це….

 Що це, діти? /вода/.

 Вода – це одна з найбільших цінностей планети Земля. Ми не можемо уявити своє життя без води. Вода є у всьому живому, і навіть в організмі людини. Поміркуйте, де знаходиться вода в природі? /річки, озера, моря, океани, в хмаринці, в калюжі, в сніжинці, в льодинці…/

ІІІ.Заключна частина

Підсумок: Діти, світ навколо нас дуже привабливий та цікавий, і ми живемо в ньому, як у рідному домі. Ми теж частинка цієї природи. А щоб нам було затишно і добре, треба поводитись мудро, оберігати природу і примножувати її. І тоді ми будемо всі здорові.

 Бережіть природу, любі діти,

 Я до цього все життя вас закликаю.

Хто байдуже ставиться до неї,

Той у грудях серденька немає.

Пам’ятаймо це і я, і ти,

 Маймо в серці зерня доброти.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Пам’ятка для батьків: “Ігри на кухні”

         Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...