Тема: «Українська народна іграшка. Декоративний свищик»
Програмовий зміст: Формувати у дітей уявлення про українську народну іграшку. Познайомити
дітей з опішнянською іграшкою як видом народного декоративно-прикладного
мистецтва, що мають свою специфіку і образну виразність. Формувати уявлення про
ремесло майстрів, знання про те, якими матеріалами та інструментами
користуються майстри (для роботи необхідні: глина, гончарне коло, паличка або
пензлик, щоб розмальовувати візерунки, піч, щоб обпалювати вироби, фарби для
розпису). Під час ліплення закріплювати
знайомі прийоми. Виховувати інтерес до минулого свого народу, акуратність при
виготовленні іграшки – свистульки.
Матеріали: презентація
до заняття
Структура заняття
1.Психогімнастика
Добрий день, сонечко! (Піднімають ручки вгору,
вітаючись із сонечком)
Добрий день, земелько! (Опускають ручки вниз,
вітаючись із земелькою)
Добрий день, водичко! (Простягають ручки вперед,
вітаючись із водичкою)
Добрий день, вітерець! (Ставлять ручки до плечей,
вітаючись із вітерцем)
2.Бесіда з дітьми.
- Де беруться іграшки?
Так , їх купують у магазинах, а
виготовляють на фабриках.
- Із чого зроблені ці іграшки?
- А скажіть , будь ласка, чи
знаєте ви, якими іграшками гралися ваші дідусі та бабусі?
А ось я вам зараз розповім.
3.Розповідь
вихователя.
4.Перегляд відео «Українська народна іграшка»
https://www.youtube.com/watch?v=w67jvQaRfjo
5.Дидактична гра «Обери народну
іграшку»
6.Фізкультхвилинка
7. Розповідь про
гончара
8.Перегляд відео «Декоративний свищик» (ліплення)
9.Гра «Пташка»
Вихователь пропонує дітям
перетворитися на пташок та виконати дії за словами віршика.
Птахи
крильця розправляють,
Їх
до сонця піднімають.
Можна
весело літати
І
комашок поганяти.
На
галявину злетілись,
Там
зернят пташки наїлись.
Потім знову полетіли
Та
й біля гніздечка сіли.
10.Самостійна
робота дітей.
11.Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар