Тема: «Вишеньки - черешеньки»
Програмовий зміст: закріпити вміння дітей дітей малювати гілочку дерева вишні – черешні, відбитком листя - листя, а відтиском корка чи пробки – ягоди. Розвивати увагу, пам'ять, творчі здібності, відчуття кольору, форми; сприяти розвитку самостійності, охайності. Формувати у дошкільників естетичний смак. Виховувати любов та бережне ставлення до природи рідного краю, охайність під час виконання роботи.
Матеріал: презентація, відео до вірша Л. Українки «Черешеньки» https://www.youtube.com/watch?v=YN0Prr3Tszs
Структура заняття
1.
Організаційний (сюрпризний) момент
Вихователь: Малята, до
нас на заняття прийшла лялька Яся. Вона просить допомогти їй показати те, про
що розповідає цей віршик.
2. Розповідання вірша
Ходить Яся по садочку
у квітковому віночку.
На вишеньки поглядає і
тихенько промовляє:
« Ой ви, вишеньки
гарненькі, круглобокі, червоненькі,
Вас так хочеться дістати
та мерщій покуштувати».
3. Мотивація
Вихователь: Діти, якої
форми вишні?
-
Якого вони кольору?
-
Які ще ягоди червоного кольору ви знаєте? (черешні,
полуниця, малина, порічки)
4.Розповідь про вишні – черешні.
5. Слухання вірша Л.Українки «Черешеньки»
https://www.youtube.com/watch?v=YN0Prr3Tszs
6.Пояснення вихователем малювання гілочки вишеньки - черешеньки
https://www.youtube.com/watch?v=JjoK0AX8jJk
7.Закріпити послідовне виконання роботи.
8.Пальчикова гімнастика «Ми вишеньки зібрали»
Ми вишеньки зібрали
А потім перебрали
Ми вишеньки помили
Варенячко зварили .
9.Самостійна
робота дітей
10.Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар