понеділок, 30 травня 2022 р.

Заняття з художньо – продуктивного образотворення ­(малювання) на тему: «Зорянне небо».

 

Заняття з художньо – продуктивного образотворення  ­(малювання) на тему: «Зорянне небо».

Програмовий зміст: продовжувати вправляти вміння дітей користуватися фарбами (гуаш); вчити дітей малювати зірочки нетрадиційним методом малювання (зубною щіткою); закріплювати вміння дітей розрізняти та називати кольори; розвивати дрібну моторику рук, увагу, вміння орієнтуватися в просторі; виховувати самостійність та охайність під час виконання завдання.

Матеріал: аркуші паперу формату А 4 фіолетового кольору, фарба жовтого і  білого кольору, зубна паста, серветки, пензлики, вода.




Хід заняття:

I. Організаційний момент

Вихователь запрошує дітей сісти та уважно слухати.

II. Основна частина

Вихователь: Діти, до нас у гості завітала зірочка. Зірочка хоче розповісти нам свою історію. Коли сонечко сідає і навкруги стає темно, всі дітки лягають спати у свої ліжечка. І ось на небі з’являється місяць, а з ним і перша зірочка. Та як же їй там самотньо, бо вона одна, і немає в неї подружок з якими вона могла пограти і поговорити. Тому і просить зірочка, щоб ми їй допомогли – намалювали їй подружок, таких яскравих і гарних як вона. Давайте допоможемо нашій гості. Ви згодні? (Відповіді дітей)

Вихователь демонструє іграшку зірку з сумним виразом обличчя.

-Діти, а яка зірочка сумна чи весела? (Відповіді дітей)

-А якого вона кольору? (Відповіді дітей)

- А зараз дітки беріть свої стільчики і сідайте за свої столи.

-Ось подивіться на цей малюнок. Що на ньому намальовано? (Вразі потреби вихователь допомагає відповісти дітям, що на малюнку намальоване нічне небо із місяцем, зірочками і будиночками.).Я вже заздалегідь намалювала на ньому зірочок - подружок для нашої гості.

- Якого кольору небо? (Відповідь дітей: синього)

-А якого кольору місяць? (Відповідь дітей: жовтого)

-А якого кольору зірочки? (Відповідь дітей: білого)

-Саме за допомогою білої фарби ми і будемо з вами малювати зірочок - подружок для нашої гості.

-А малювати ми будемо не пензлем, а чарівною зубною щіткою.

(Вихователь демонструє і пояснює техніку малювання зубною щіткою.)

Вихователь запрошує дітей самостійно намалювати подружок - зірочок для гості.

Під час виконання завдання вихователь підходить до тих дітей, кому потрібна допомога і показує їм, разом із зірочкою, на своєму аркуші паперу, як треба правильно намалювати зірочки.

III. Заключна частина

Підсумок



Немає коментарів:

Дописати коментар

Пам’ятка для батьків: “Ігри на кухні”

         Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...