Заняття з дитина в соціумі на тему: «Про навколишній
світ».
Програмовий зміст: формувати в дітей культурно-гігієнічні навички: миття
рук і обличчя, причісування волосся; спонукати до рухової активності під час
виконання вправ; збагачувати лексикон словами здоров’я, ранкова гімнастика,
чисті руки, мікроби; розвивати логічне мислення, увагу, координацію рухів,
мовлення; виховувати позитивне ставлення до власного організму.
Матеріал:
алгоритм миття рук картка, відео вірша Грицька Бойка «Броднуля».
Хід заняття:
І.Вступна частина
1.Організаційний момент.
Привітання.
Встаньте, дітки, всі
рівненько,
Посміхніться всі
гарненько.
Посміхніться всі до
мене,
Посміхніться і до
себе.
Привітайтесь: Добрий
день!
Хай гарно
розпочнеться новий день!
-Що слід роботи щоранку, аби бути
здоровими? (ранкову гімнастику)
ІІ.Основна частина
-Ранкової зарядки замало, щоб
бути здоровими. Ви чуєте, що хтось плаче?
2.Слухання відео вірша Грицька
Бойка «Бруднуля».
-Чому Ганнуля плаче? З нею ніхто
гратися не хоче.
-Діти, навіщо доглядати за собою?
-Чому можна захворіти?
-На кого приємно дивитися – на чистеньких
дітей чи неохайних?
3.Читання вихователем вірша
Тетяни Лисенко «Звідки хвороби».
Звідки взялися
хвороби?
Їх створили злі
мікроби.
Це-маленькі злодіяки,
Хулігани, розбишаки,
Що живуть усюди,
Де є повно бруду:
У болоті і грязюці,
У смітті та у пилюці,
Під брудними нігтями,
Пазурами й кігтями.
Той, хто руки не
помиє,
Їх ковтне і захворіє.
І тому, малята,
Слід вам пам’ятати:
Будемо вмиватися,
Митися, купатися,
Повтікають злі
мікроби,
Разом з ними -всі
хвороби!
-Діти, що спричиняє хвороби? А
хто дозволяє мікробами таке чинити? Як можна мікробів?
4.Дидактична гра: «Добре що
потрібно…»
Дітям пропонують розглянути
малюнки та обрати речі, потрібні для вміння, догляду за волоссям, одягом.
-Діти, чи вам відомі правила
миття рук? Розкажіть їх Ганнулі-бруднулі.
5.Дидактична вправа: «Що
спочатку?»
Діти розглядають алгоритм миття рук.
6.Фізкультхвилинка «Заглянуло
сонечко».
Заглянуло сонечко
У наше віконечко.
А з віконця на поріг
Нумо жартувати:
«Позмагайся, малі,
Спробуйте піймати!»
-Молодці, вам відомо тепер, чого
бояться мікроби. А хто ж така здорова людина?
7.Мовленнєва вправа «Я почну, а
ти продовж».
-Здорова людина – це…
-Я можу хворіти, тому що …
-Коли я хворію, мені допомагають…
-Коли у людини щось болить, то
вона…
ІІІ.Заключна частина
8.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар