Заняття з художньо – продуктивного образотворення (аплікація) на тему: «Я -красуння весна».
(Блог групи№6 «Дивосвіт», записане відео )
Програмовій зміст: Продовжувати формувати уявлення
дітей про поведінку пташок весною, закріплювати
прийоми аплікацій: вирізати,
викладати, клеяти; продовжувати вчити дітей правильно користуватися ножицями,
вирізаючи потрібні частини паперу та зклеювати, створювати аплікацію за
зразком; розвивати увагу, мислення, зацікавленість, послідовність,
самостійність, акуратність, дрібну моторику, охайність в роботі; виховувати
у дітей бажання допомогати пташкам.
Матеріали
до заняття: кольоровий папір різних кольорів,
ножиці, клей, пензлик, серветка.
Хід заняття:
І.Вступна
частина.
1.Організаційний момент
Психогімнастика «Пташки прилетіли»
Пташки крильця розправляють,
їх до сонечка піднімають
Можно весело літати,
З добрим ранком всіх вітати.
2.Бесіда «Весняні
пташки»
Скажіть, діти, яка зараз пора року?
- А яких птахів весною на вулиці ми можемо
побачити?
Це -
спритний горобчик; це - синичка з жовтим черевцем; дятел у червоній шапочці;
сорока-білобока. Всі ці птахи живуть
поруч з нами і взимку і влітку. А ось така чудова пташка прилетіла до нас, чому
вона сумна?
Так , тому
що вона самотня та зголодніла. А як ми зможемо їй допомогти?
ІІ.Основна
чатина
3.Обговорення
послідовності роботи.
(відео) https://6divosvit.blogspot.com/2022/05/blog-post_316.html
4.Пальчикова гімнастика:
Пташечки
літають – ( махають долоньками)
Крильцями
махають ( хвиля пальчиків)
А долоньки у
діток, (показують долоньки)
Наче крильця
у пташок.( махають долоньками)
5.Продуктивна діяльність, самостійна робота,
індивідуальна допомога за проханням.
6. Фізкультхвилинка «Пташки»
Пташки
літають, літають (діти кружляють)
Зернятка
пташечки збирають (присіли та імітують пташок)
Пір,ячко
почистили, (махають ручками по спинці)
Політали,
покружляли і тихесенько на місця свої посідали.
7.Демонстрація робіт.
ІІІ.Заключна частина
8.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар