Тема: «Безпека в побуті»
Програмовий
зміст: формувати уявлення дітей про елементарні основи безпечної
поведінки в побуті. Продовжувати вчити відгадувати загадки, пояснювати
відгадку. Продовжувати вчити будувати відповідь згідно із запитаннями, учити
узгоджувати іменники з числівниками, стимулювати вживання речень зі
сполучниками. Розвивати інтонаційну виразність мовлення. Виховувати
слухняність, обачність.
Матеріал: зайченя, презентація небезпечних предметів, предметні малюнки небезпечних предметів.
Структура заняття
1.Організаційний
момент
Привітання.
Сюрпризний
момент
-
Діти, до нас
завітало зайченя. Привітаймося з ним. Мені здається, що зайчик сумний. Що
трапилося? Він поранився ножицями!
-
Як ви вважаєте чому
він поранився?
-
Як з ними слід
поводитися?
-
Що вміють робити
ножиці?
2.Бесіда
«Небезпечні предмети»
3.Відгадування
загадок (голка, ніж) та розповідь дітьми, що вони знають про ці предмети.
4.Вправа
«Скарби з кишені»
5.Дидактична
вправа «Один, два, три»
6.Дидактична
гра «Спочатку розкажи, а потім запитай»
7.Підсумок
-Що нового ви дізналися?
-Нагадайте зайчику правила безпеки вдома.
Немає коментарів:
Дописати коментар