середа, 27 квітня 2022 р.

Заняття з навчання елементів грамоти на тему: «Літера [к],[к‘]»

 

Заняття з навчання елементів грамоти на тему: «Літера [к],[к']».

Програмовий зміст: ознайомити дітей з друкованою   буквою «к»,  навчити її писати; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; формувати навичку читання; розвивати вміння складати  речення й розповіді за малюнками; виховувати старанність, взаємодопомогу, інтерес до навчання.

Обладнання: мультимедійна презентація до уроку, листочки із завданнями.


Хід заняття:

І.Вступна частина

1.Організаційний момент.

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе.

2. Скоромовка.

Капуста козлику смакує,

Щодня капусту він купує.

3.Чистомовка.

(на екрані)



ІІ.Основна частина

4.Загадки.

Відгадайте загадку, і ви дізнаєтесь, хто сьогодні завітав до нас на заняття.

Гострі кігті має –

В подушки ховає,

Лазить все на плотик,

А зоветься … (котик )

-           Які слова допомогли вам відгадати загадку?

-           Котик прийшов до нас не просто так. Він незвичайний. Ловить не мишок, а букви, склади, слова.  Сьогодні прийшов раніше всіх на заняття і приніс нам подарунок. А який саме, ви повинні здогадатися, послухавши віршик.



-Сьогодні на звнятті ми вивчемо нову літеру К.

-Вимовте літеру К. Який це звук? На письмі позначається?

5.Знаходження схожості з навколишніми предметами.

-Що нагадує вам буква?

(на екрані)

6.Фізкультхвилинка . Вправа для очей.

Знайди літеру К.



7.Гра «Звірополіс».

-        Визначте, на якому місці звук [к]?



8.Відкрийте зошити. Покладіть їх під нахилом. Роздивіться уважно зразок літер. (Діти аналізують, з яких елементів складається літера «к», звертають увагу на стрілочки, які показують напрямок руху олівця під час написання букви. Педагог показує зразок написання букв на екрані й пояснює. Діти пишуть спочатку в повітрі, потім пишуть на руці, потім в зошиті.

9.Самостійно напишіть букву «К» до кінця рядка.

10.Релаксія.

Я – звук [к]. Я – приголосний звук. Можу вимовлятися на початку, в середині і в кінці слова. А ще я дуже працьовитий. Я – буква «ка». Я позначую два  звуки – м’який і твердий.  Я можу бути великою і малою, друкованою і рукописною. Мене можна написати красиво і не дуже, але мені більше подобається, коли пишуть красиво.

11.Робота в картках з літерою К.

ІІІ.Заключна частина

12.Підсумок.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Пам’ятка для батьків: “Ігри на кухні”

         Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. У грі дити...